ارسال گروهی ایمیل

اگر شما نیز از یک سری قاعده های روزمره و تکراری که در نوشتن خبرنامه ها استفاده می شود هنگام  ارسال ایمیل گروهی تبعیت می کنید و از تکرار آن ها خسته شده اید، با کمی تغییرات در آن ها می توانید شانس بیشتری برای جذب مشتریان بیشتر بدست آورید.

ما در این جا دوازده ایده برای ایجاد محتوایی بهتردر ارسال ایمیل گروهی ارائه می دهیم

  1. لیستی از سایت ها، محصولات و مقالاتی که مورد علاقه کارمندانتان است را تهیه کرده و به اشتراک بگذارید.
  2. آخرین فعالیت، اخبار و جوایزی که شرکت شما ارائه داده است را در ارسال ایمیل گروهی نمایش دهید.
  3. اخبار روز مرتبط با کسب و کار خود را بررسی کنید و برداشت خود را به طور مختصر قرار دهید.
  4.  یک مصاحبه تصویری برجسته از کارکنان متخصص خود قرار دهید.
  5.  ویژگی های خیریه هایی که با آن ها کار می کنید را قرار دهید.
  6.  از سمینار های آنلاین، محتوا تهیه کنید و آن ها را در ارسال ایمیل گروهی خود قرار دهید.
  7.  سه مطلب مهم در مورد کسب و کارتان را که ممکن است مخاطبان ندانند، در اختیار آن ها قرار دهید.
  8. پنج نکته جدیدی که اخیرا شما و تیم کسب و کارتان تجربه کرده اید را هنگام ارسال ایمیل گروهی در اختیار مشتری قرار دهید.
  9.  یک مجموعه فیلم و یا مقاله از تجربیات خود تهیه کنید و در اختیار مخاطبان هنگام ارسال ایمیل گروهی قرار دهید.
  10.  یک داستان کوتاه از تاریخچه شرکت و کسب و کار خود بنویسید .
  11.  از مشتریان خود بخواهید سه چیزی که دوست دارند در کسب و کار، محصولات و یا خدمات شما بهتر شود را بگویند.
  12.  خلاصه ای از مقالات، تخته سیاه و هر جایی که محتوایی نوشته اید تهیه کنید و آن را از طریق ارسال ایمیل گروهی در اختیار مشتری قرار دهید.

 

 

اول از همه اگر بیش از یک سال است که  ارسال ایمیل گروهی برای لیست خود انجام نداده اییی، باید کمی پاک سازی در لیست ایمیلتان انجام دهید. این مساله خیلی مهم است، زیرا مشترکینی که غیر فعال شده اند و یا صندوق ورودی خود را رها کرده اند و به آن سر نمی زنند، ممکن است به تله های اسپم تبدیل شده باشند. ارسال یک کمپین برای اسپم ها ، تاثیر زیادی در کاهش اعتبار شما دارد و کمپین های آینده شما در پوشه های جانک می نشیند.

خبر خوب این است که ابزارهای متنوع اعتبار سنجی آنلاین وجود دارد. یکی از آن ها که ما به شما پیشنهاد می کنیم و بسیار قابل اعتماد است شرکت Brite است.

اگر شما لیست خود را از یک ESP دیگر آپلود کردید، مطمئن باشید ایمیل های اضافی پاک شده باشند. اگر ESP شما گزینه ای برای تبدیل مشتریان فعال فراهم نکند، شما باید به همه ایمیل های ورودی اعتباری بدهید.

اجازه بدهید مشترکین، هر زمان خواستند، لغو اشتراک کنند. مطمئن شوید لینک لغو عضویت در قسمت فوتر(پایین) خبرنامه شما وجود دارد. بهتر است به مشترکین خود اجازه بدهید هر وقت که خواستند لغو عضویت کنند. پنهان کردن گزینه ی انجام این کار، می تواند دلیلی بر شکایات اسپم و یا حتی گزارشات SPAMCOP باشد.

-معامله با مشتریان غیر فعال :

مشترکین غیر فعال کسانی هستند که ایمیل های  شما را باز نمی کنند، روی چیزی کلیک نمی کنند، و هیچ نشانه هایی از زندگی ندارند. متخصصین ارسال ایمیل گروهی نظرات متناقضی در مورد این که آیا شما این مشترکین را حفظ کنید  یا به طور کلی از یاد ببرید دارند.

از منظر اقتصادی حفظ کردن این گونه آدرس های غیر فعال در لیست شما ممکن است بی معنی باشد. آن ها فقط حجم لیست شما را بدون به دست آوردن هیچ دستاوردی زیاد می کنند. از جهت دیگر آن ها حتی می توانند خساراتی به اعتبار شما وارد کنند.

اخیرا Hubspots نشان داده است که دهش ایمیل وابسته به یک مقیاس متریک است. تعداد زیادی از مشترکین غیر فعال یعنی نرخ باز شدن کم تر…

و نرخ باز شدن کم می تواند دلیلی بر شناخته شدن شما به عنوان یک اسپمر باشد. پاک کردن مشترکین غیر فعال می تواند باعث بالا رفتن نرخ باز شدن و اعتبار بهتر درارسال ایمیل گروهی شود.

از سوی دیگر، بعضی انجمن های گفت و گوی تجارت معتقدند که این کار بهتر از نگهداری مشترکین غیر فعال است. او استدلال می کند که باید ارسال ایمیل گروهی خود را ادامه بدهید تا منجر به باز شدن یا در نهایت خرید شود.

-ارسال یک ایمیل تاییدیه برای کسانی که از طریق فرم ثبت نام ایمیل خود را وارد می کنند :

با توجه به پاراگراف آخر، ما معتقدیم این یک ایده خوب برای ارسال مجدد تاییدیه یا کمپین هایی تعاملی خوب برای مشترکین غیر فعال است.

چنین کمپین هایی نشان می دهد مشترکین شما واقعا غیر فعال هستند و یا تظاهر به فعال بودن می کنند.

وقتی شما یک کمپین تاییدیه مجدد راه اندازی می کنید، دو روز فرصت برای مشترکین غیر فعال تعیین می کنید تا نسبت به آن عکس العمل نشان دهند. اگر آن ها مجددا تایید نکردند، بهتر است که وضعیت آن ها را تغییر داده و اشتراک آن ها را لغو کنید. اما به طور کامل پاک نکنید. اگر آن ها عکس العمل نشان دادند، شما می توانید برای آن ها یک کمپین منظم ارسال کنید.

هم چنین می توانید از کمپین های تاییدیه مجدد برای مهندسی معکوس مشترکین خود استفاده کنید.به دلایل متنوع، ممکن است ارسال ایمیل گروهی شما متوقف شود.

به طور خلاصه، کیفیت مشترکین لیست شما گامی بزرگ در ارسال ایمیل گروهی موفق است. اگر شما در حال ارسال به یک لیست پر از آدرس های اشتباه نظیر : اسپم ها و مشترکین غیر فعال هستید، حتی بهترین خبرنامه ها و محتوا ها نمی توانددر ارسال ایمیل گروهی به شما کمک کند.

از نکات مذکور استفاده کنید و کیفیت لیست مشترکین فعال خود را افزایش دهید.